Τώρα είναι 18 Οκτ 2018, 07:15

Όλοι οι χρόνοι είναι UTC+02:00




Δημιουργία νέου θέματος  Απάντηση στο θέμα  [ 83 δημοσιεύσεις ]  Μετάβαση στη σελίδα « 1 2 3 4 5 6 »
Συγγραφέας Μήνυμα
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 18 Μάιος 2018, 13:33 
Χωρίς σύνδεση

Εγγραφή: 06 Μάιος 2018, 17:48
Δημοσιεύσεις: 24
Θα είμαι Καρδίτσα έτσι κι αλλιώς αυτές τις μέρες.
Αλλά Αθήνα ούτως η άλλως δεν έχω κάποιο μάστορα
(είμαι από Λέσβο).


Κορυφή
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 18 Μάιος 2018, 14:32 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: 03 Φεβ 2011, 15:58
Δημοσιεύσεις: 593
Moto: exc 250 10'
Τοποθεσία: Αθήνα
Jim89 έγραψε:
Θα είμαι Καρδίτσα έτσι κι αλλιώς αυτές τις μέρες.
Αλλά Αθήνα ούτως η άλλως δεν έχω κάποιο μάστορα
(είμαι από Λέσβο).
Ωραιος τοτε μια χαρα


Κορυφή
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 18 Μάιος 2018, 14:34 
Σε σύνδεση
Number #1
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: 15 Φεβ 2015, 19:12
Δημοσιεύσεις: 2407
Moto: ΒΕΤΑ 300
Jim89 έγραψε:
Θα είμαι Καρδίτσα έτσι κι αλλιώς αυτές τις μέρες.
Αλλά Αθήνα ούτως η άλλως δεν έχω κάποιο μάστορα
(είμαι από Λέσβο).
Είσαι στην πηγή του νησιώτικου Enduro.... Ρώτα τους ντόπιους

_________________
Προσοχή στα φίδια!!!


Κορυφή
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 18 Μάιος 2018, 14:49 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: 03 Μαρ 2014, 20:32
Δημοσιεύσεις: 1124
Moto: YZ250 LC
Τοποθεσία: Ιστιαία Ευβοίας
Jim89 έγραψε:
Απλά δε ξέρω τι πρέπει να προσέξω για να
αποφύγω μεγάλα προβλήματα!
:arrow: Το μοτερ να παίρνει ευκολά μπρός (cold start), συμπίεση, "καθαρό" ρελαντί και γενικά να μην κουδουνίζει.. Χτύπα ενα κουτάλι σε ενα μαρμαρο - δεν θελουμε να κανει πουθενά τετοιο θόρυβο - κλείνωντας με μια πετσέτα την εξάτμηση (4T)..
:arrow: Τροχοί, ψαλίδι, μοχλικό, τιμόνι, να μην εχουν πουθενά τζόγους (και αν καποιο εχει σημειωσε το να ξέρεις τι εχεις να μαζέψεις)
:arrow: Αναρτήσεις ποτε εκαναν σεβισ, αν και το 150άρι-200άρι εκει δεν το γλιτώνεις για να το φέρεις στα μέτρα σου (εκτός κ αν ειχε περίπου ιδιο σωματότυπο ο πρώην)
:arrow: Αλυσιδογράναζα κανουν κανα 100άρικο - δες την κατάσταση τους..
:arrow: Λάστιχα, σαμπρέλες, μπουζί, φιλτρο, λάδια, βενζίνη μην τα σκέφτεσαι - θα αλλάξεις πολλές φορές....

Οτι προίκα μπορεσεις να πάρεις, ευπρόσδεκτη - πολλά απο αυτά θα τα αγοράσεις ή θα τα ψάχνεις εν καιρό.

Ολα αυτα αποτελούν μια γενική εικόνα που πολλές φορές το ενα πατάει στο άλλο! Συνήθως αν ειναι συνεπείς ο αλλος τα εχει βάλει σε τροχιά.

Α' κάντο μια καλή βόλτα και ζορισέ το με ολες τις ταχύτητες.. ;)


Κορυφή
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 18 Μάιος 2018, 15:55 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: 25 Νοέμ 2008, 17:04
Δημοσιεύσεις: 459
geormpal έγραψε:
:arrow: Το μοτερ να παίρνει ευκολά μπρός (cold start), συμπίεση, "καθαρό" ρελαντί και γενικά να μην κουδουνίζει.. Χτύπα ενα κουτάλι σε ενα μαρμαρο - δεν θελουμε να κανει πουθενά τετοιο θόρυβο - κλείνωντας με μια πετσέτα την εξάτμηση (4T)..
:arrow: Τροχοί, ψαλίδι, μοχλικό, τιμόνι, να μην εχουν πουθενά τζόγους (και αν καποιο εχει σημειωσε το να ξέρεις τι εχεις να μαζέψεις)
:arrow: Αναρτήσεις ποτε εκαναν σεβισ, αν και το 150άρι-200άρι εκει δεν το γλιτώνεις για να το φέρεις στα μέτρα σου (εκτός κ αν ειχε περίπου ιδιο σωματότυπο ο πρώην)
:arrow: Αλυσιδογράναζα κανουν κανα 100άρικο - δες την κατάσταση τους..
:arrow: Λάστιχα, σαμπρέλες, μπουζί, φιλτρο, λάδια, βενζίνη μην τα σκέφτεσαι - θα αλλάξεις πολλές φορές....
Σημείωση:

Τζόγους σε μηχανάκι με μοχλικό θα βρίσκεις σχεδόν πάντα. Οπότε μην κάνεις φασαρία για το αναμενόμενο. Αν δεν έχεις ιδέα ποιό είναι το αναμενόμενο πάρε μαζί ένα φίλο που μπανίζει.

Προσθέτω και εγώ κάποια βελάκια...

:arrow: Να κουμπόνουν καλά όλες οι ταχύτητες. Κάντο μία βόλτα και βάλτες όλες χαλαρά χαλαρά. Αν ακούσεις τσίνιμα φύγε τρέχοντας.

:arrow: Κοίταξε το χρομιωμένο των αναρτήσεων. Αν έχουν γρατζουνιές ή χτυπήματα θα έχεις θέμα. Ο κανόνας είναι να μην το πιάνει το νύχι. Αν το βλέπεις και το πιάνει το νύχι σου είναι πρόβλημα.

:arrow: Καμπάνα συμπλέκτη. Αναλώσιμο αλλά κοστίζει. Αν ο συμπλέκτης δαγκώνει, δηλαδή πας να ξεκινήσεις και κάνει λαγουδάκια τότε έχει κάνει αυλάκια και θες κανα 150άρι να το φτιάξεις.


Πάντως αν δεν το έχεις καλύτερα να πάρεις μαζί ένα φίλο που μπανίζει. Πολύ σημαντικό asset ο φίλος που μπανίζει. Κάνει και την κατάλληλη γκρίνια για να ρίξει την τιμή. Εσύ αν το κάνεις δεν θα πιάσει.


Κορυφή
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 18 Μάιος 2018, 18:34 
Χωρίς σύνδεση

Εγγραφή: 06 Μάιος 2018, 17:48
Δημοσιεύσεις: 24
Παιδιά ευχαριστώ πολύ για τις απαντήσεις!
Με βοήθησαν να καταλάβω κάποια πράγματα!

"Κάντο μία βόλτα και βάλτες όλες χαλαρά χαλαρά. Αν ακούσεις τσίνιμα φύγε τρέχοντας."
Τι εννοείς με αυτό; Τι έιναι το τσίνιμα;


Κορυφή
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 18 Μάιος 2018, 20:14 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: 03 Μαρ 2014, 20:32
Δημοσιεύσεις: 1124
Moto: YZ250 LC
Τοποθεσία: Ιστιαία Ευβοίας
Jim89 έγραψε:
"Κάντο μία βόλτα και βάλτες όλες χαλαρά χαλαρά. Αν ακούσεις τσίνιμα φύγε τρέχοντας."
Τι εννοείς με αυτό; Τι έιναι το τσίνιμα;
Κατα πρώτον οτι κουμπώνουν όλες με ακριβώς τον ίδιο τρόπο και ΔΕΝ ακούγεται ήχος ουτε στο ρολλάρισμα ουτε με φορτίο. (ρουλεμαν ή φουρκέτα)
Κατα δεύτερον - παρατραβηγμένο - μην σου πετάει καμία. (μύλος ή φουρκέτα)
Για αυτό σου είπα ψιλοζορισε το γιατι δεν θα το καταλάβεις αλλιώς..

Στα CRF, ειδικά τωρα στην αρχή που θα το πηγαίνεις ρελαντί και θα το αναψοκοκκινισεις απο θερμοκρασίες, παρατηρείται δυσκολία 1η-Ν-2α / 2α-Ν-1η (θελωντας να βάλεις Ν).
Μην σε προβληματίσει ιδιαίτερα - ειναι φυσιολογικό.

Πάντος αυτό που λέει ο @break "..αν δεν το έχεις καλύτερα να πάρεις μαζί ένα φίλο που μπανίζει. Πολύ σημαντικό asset ο φίλος που μπανίζει. Κάνει και την κατάλληλη γκρίνια για να ρίξει την τιμή. Εσύ αν το κάνεις δεν θα πιάσει." ειναι σοφό..!

Δυστυχώς ειναι και ζήτημα εμπειρίας και αυτή δεν διαβάζεται - κατακτιέται..

Κ αυτό για τους τζόγους, ναι μεν σωστό - δεν θα βγάλεις σκάρτο ενα μηχανάκι αμα εχει μισό πόντο τζόγο μοχλικό/ανάρτηση, αλλα το σωστό ειναι σωστό και μετράει πάρα πολύ στην κατευθυντικότητα και στην ευστάθεια αν εχεις τζόγους σε λαιμό, ψαλίδι, τροχούς!
Η γριά η δική μου ειναι 19 χρονών και δεν εχει τζόγους πουθενά!

(Εντελώς χονδρικά, κιτ επισκευής ψαλιδιού + μοχλικού + ρολ. λαιμού + ρολ. τροχών = 250Ε χωρίς τα εργατικά. Να πάρει και ενα 50άρικο ο φουκαράς που θα σου κάνει βίδες ολο το μηχανάκι = 300Ε. Δεν ειναι τραγικό, αλλα ειναι υπολογίσιμο.. ;) )


Κορυφή
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 19 Μάιος 2018, 05:46 
Χωρίς σύνδεση

Εγγραφή: 06 Μάιος 2018, 17:48
Δημοσιεύσεις: 24
Καλημέρα,
ευχαριστώ για τις απαντήσεις!


Κορυφή
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 21 Μάιος 2018, 15:21 
Χωρίς σύνδεση

Εγγραφή: 06 Μάιος 2018, 17:48
Δημοσιεύσεις: 24
Παιδιά μια γνώμη για το παρακάτω:

https://www.car.gr/10838892-honda-crf-250-x" onclick="window.open(this.href);return false;

Αυτές οι after market ροζ ταπούλες στο κινητήρα είναι ανυσηχητικές;
Πόσο μπορεί να κάνουν όλες μαζί οι κανονικές (αν πει και το πάρω και θέλω να τις αντικαταστήσω);
Ξέρω ότι δεν το λες και ιδιαίτερα όμορφο αλλά από ότι
ενημερώθηκα τα πλαστικά και το κάλυμμα στη σέλα δεν είναι ιδιαίτερα ακριβά....
αλλά αυτές οι ροζ ταπούλες....


Κορυφή
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 21 Μάιος 2018, 19:29 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: 29 Οκτ 2008, 18:59
Δημοσιεύσεις: 4709
Moto: 2017 RR 300
Το στραβό ψυγείο το είδες?
Τα γδαρμενα χτυπημένα καπάκια του κινητήρα?
Αυτά είναι ενδεικτικά... Δεν είναι οι ανοδιωμενες κόκκινες και ξεβαμενες από τον καιρό βίδες και τάπες το πρόβλημα.
Το συγκεκριμένο δείχνει κουρασμένο.
Δεν μπορεί να πουλάς μχνκι 10ετιας με τέτοια εικόνα 2500-3000, δηλαδή άμα ήταν προσεγμένο πόσα θα ζήταγε, 4000?

Στα υπόψιν ότι μετά το 2007, είχε βγάλει προσφορά η αντιπροσωπεία και πολλά πουλήθηκαν καινούργια κάτω από 6 χιλιάρικα...

Επίσης τα συγκεκριμένα είχαν την κακή συνήθεια να..... ρουφάνε βαλβίδες.
Ψάξε λίγο και στον τόπο σου, ένα δίχρονο 200-250, είναι καλύτερη περίπτωση...

_________________
_________________________________
[ img ]

[ img ]

_________________________________


Κορυφή
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 21 Μάιος 2018, 23:49 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: 19 Δεκ 2016, 19:01
Δημοσιεύσεις: 226
Moto: crf 450
SLabrou έγραψε:
Το στραβό ψυγείο το είδες?
Τα γδαρμενα χτυπημένα καπάκια του κινητήρα?
Αυτά είναι ενδεικτικά... Δεν είναι οι ανοδιωμενες κόκκινες και ξεβαμενες από τον καιρό βίδες και τάπες το πρόβλημα.
Το συγκεκριμένο δείχνει κουρασμένο.
Δεν μπορεί να πουλάς μχνκι 10ετιας με τέτοια εικόνα 2500-3000, δηλαδή άμα ήταν προσεγμένο πόσα θα ζήταγε, 4000?

Στα υπόψιν ότι μετά το 2007, είχε βγάλει προσφορά η αντιπροσωπεία και πολλά πουλήθηκαν καινούργια κάτω από 6 χιλιάρικα...

Επίσης τα συγκεκριμένα είχαν την κακή συνήθεια να..... ρουφάνε βαλβίδες.
Ψάξε λίγο και στον τόπο σου, ένα δίχρονο 200-250, είναι καλύτερη περίπτωση...
Συμφωνω στις τελευταιες 2 προτασεις.

Και διαφωνω ως κατοχος crf παρομοιας χρονολογιας στα εξης:

1) η παρατηρηση για τα ψυγεια, επρεπε να ειναι οχι γιατι ειναι στραβα (τα περισσοτερα εχουν καποια μικροπτωση που εχει αυτο το αποτελεσμα) αλλα στο οτι εχουν προστατευτικα που σημαινει οτι μαλλον το μηχανακι εκανε σκληρο εντουρο.

2) τα συγκεκριμενα καπακια (magnesium) παντα ξεβαφουν, δεν μπορεις απο αυτα να συμπεραινεις οτι το μηχανακι ειναι κουρασμενο. Και εμενα τα καπακια εχουν ξεβαματα και το μηχανακι κατα τα αλλα ειναι πενα.. δεν λεει κατι αυτο. Ουτε απο το αν εχει στραβο ψυγειο.

3) τα παραπανω δεν σημαινει οτι το συγκεκριμενο μηχανακι ειναι και καλο, δεν το ξερουμε. Πρεπει να το ψαξεις αν ενδιαφερεσαι.

:obscene-drinkingcheers:


Κορυφή
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 22 Μάιος 2018, 00:12 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: 03 Μαρ 2014, 20:32
Δημοσιεύσεις: 1124
Moto: YZ250 LC
Τοποθεσία: Ιστιαία Ευβοίας
Φιλε @Jim89 απο οσο μπορώ να σε ψυχολογήσω απο τα γραφόμενα σου, πάρε και ενα πιο ψαγμένο φίλο σου μαζι..! (οπως λέει κ ο @break)
Δεν το λέω για το συγκεκριμένο μηχανάκι - μπορεί να ειναι και καλό, αλλα γενικά μην κοιτάζεις σελες, πλαστικά, φρου-φρου κ αρώματα! Δες τα απο κοντά και κοίτα την ουσία!! Υπάρχουν CRF με 150ώρες 2016+ που ειναι μπουρδελα! Υπάρχουν άλλα 2004 που ειναι καινούρια! Άλλα εχουν καινούρια πλαστικά και απο μεσα βρωμάν και ζέχνουν και άλλα εχουν εμφανησιακά φυσιολογικές φθορές και κελαηδάνε!
Ψάξου μην πετάξεις λεφτά.. :!: :handgestures-thumbup: :obscene-drinkingcheers: :greetings-waveyellow:


Κορυφή
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 22 Μάιος 2018, 00:30 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: 03 Μαρ 2014, 20:32
Δημοσιεύσεις: 1124
Moto: YZ250 LC
Τοποθεσία: Ιστιαία Ευβοίας
Επίσης ασε την Honda και κοίτα αλλου.. Αν θες να ξεκινήσεις ωραία και ομορφα (αφου το CR250 του φίλου σου που ειχες δει, μονο σβηστό πάει "ησυχα"), πάρε κανα TE410 που θα το βρείς σε αυτά τα χρήματα καινούριο και ειναι φιλικό μηχανάκι - οχι πιεσμένο - και βλέπεις!
Αν θές να πέσεις κατευθείαν στη γούρνα, παρε EXC250 2t ή κανα αλλο ψιλοσύγχρονο διχρονάκι και θα σε βοηθήσουν κ απο 'δω τα παιδιά στον τρόπο..

Ολα αυτα φιλικά σου τα λέω και ειναι μονο η γνώμη μου!
:obscene-drinkingcheers:


Κορυφή
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 22 Μάιος 2018, 07:47 
Χωρίς σύνδεση

Εγγραφή: 06 Μάιος 2018, 17:48
Δημοσιεύσεις: 24
Καλημέρα και ευχαριστώ για τις απαντήσεις,

αυτό με τις βαλβίδες νόμιζα ότι δεν το έχουν τα X (Enduro) μοντέλα!

Δηλαδή παίζει το crf να ανταποκρίνεται όπως το cr;

Δε θα μπορεί να πηγαίνει πορεία στο δρόμο (μιλάω για το x enduro);

Τα 400 cc δεν είναι πολλά για αρχή;

Πόλλες απορίες, πολλές ερωτήσεις.... καλά που είναι και το φόρουμ και μαθαίνουμε γιατί αλλιώς....


Κορυφή
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 22 Μάιος 2018, 08:49 
Χωρίς σύνδεση
Administrator
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: 29 Οκτ 2008, 14:24
Δημοσιεύσεις: 17408
Moto: BETA 250 RR
Τοποθεσία: Ν.Smirni
Υπάρχει crf250x του 2004, φίλου συμφορουμίτη που είναι λουλούδι.
Τον γνωρίζουν όλοι στην Αθήνα και όχι μόνο. Ειναι πάντα κάτοχος με τα πιο συντηρημένα μηχανάκια.
Έχουν πολλοί από εδώ μέσα αγοράσει μεταχειρισμένο του Σπύρου και ξέρουν.
Πάρε τον εκ μέρους μου τηλέφωνο. Ίσως το δώσει λόγο καλοκαιρινής απασχόλησης.
6944351085

Άμα πάρεις το συγκεκριμένο είναι καλύτερο από καινούργιο.

_________________
Η φυγή δεν είναι νίκη, τ’ όνειρο είναι τεμπελιά, και μόνο το έργο μπορεί να χορτάσει την ψυχή και να σώσει τον κόσμο.
[ img ]


Κορυφή
Τελευταίες δημοσιεύσεις πριν από:  Ταξινόμηση κατά  
Δημιουργία νέου θέματος  Απάντηση στο θέμα  [ 83 δημοσιεύσεις ]  Μετάβαση στη σελίδα « 1 2 3 4 5 6 »

Όλοι οι χρόνοι είναι UTC+02:00


Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτήν τη Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 3 επισκέπτες


Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να διαγράφετε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να επισυνάπτετε αρχεία σε αυτή τη Δ. Συζήτηση

Μετάβαση σε: 

Δημιουργήθηκε από phpBB® Forum Software © phpBB Limited

Ελληνική μετάφραση από το phpbbgr.com